پردیس بنت الهدی صدر رشت

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای «خرید خدمات حجمی» در سال 1398

 

الف) دستگاه مناقصه گزار:  دانشگاه فرهنگیان (مدیریت امور پردیس های استان گیلان)

 بموضوع مناقصه: تأمین نیروی انسانی جهت انجام  خدمات حجمی ( 14 نفر) در مدیریت امور پردیس های استان گیلان و واحد های تابعه در سال 1398

ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ  500000000ریال (به حروف پانصد میلیون ریال) به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی معتبر در وجه مدیریت امور پردیس ها استان گیلان

د) نحوه و مهلت دریافت اسناد و شرایط مناقصه:

دفترچه اسناد و شرایط مناقصه، منوط به ارائه معرفی نامه کتبی و نیز اصل فیش واریزی به مبلغ 500000 ریال (پانصد هزار ریال) به حساب شماره 2173124435005 بانک ملی به نام درآمدهای اختصاصی بابت خرید دفترچه اسناد مناقصه، حداکثر به مدت 5 روز از تاریخ نشر آگهی در محل مدیریت( به نشانی ذیل) به نماینده مناقصه گران تحویل می گردد.

ه) آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها و تاریخ گشایش پاکتها:

اسناد و پیشنهادهای مناقصه گران شامل پاکت های لاک و مهر شده الف- ب- ج (در داخل پاکت لفاف) می بایست حداکثر ظرف7روز از آخرین مهلت دریافت اسناد به همان مرجع تسلیم و رسید دریافت شود.

و) هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. دانشگاه در رد تمام یا هر یک از پیشنهادها مختار است.

تلفن تماس ضروری 33776080

نشانی: گیلان رشت بلوار گیلان دانشگاه فرهنگیان استان گیلان . مدیریت امور پردیس های استان گیلان